Breaking News
Loading...

:: PROMO INFAQ BAYU ::

Share on Google Plus

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum w.b.t kpd semua warga BAKSIS yg disayangi..InsyaAllah daripada unit zakat & biasiswa,, kami akan membawakan kpd anda program Infaq Bayu..
Antara hadaf drpd program ini adalah untuk membantu saudara-saudara kita dlm family BAKSIS ini khususnya yg kurang berkemampuan dari segi kewangan..
Dalam kita bergembira menjalani hidup kita di bumi anbiya' ini,,mungkin kita terlepas pandang ada diantara adik beradik kita yg sedang tersenyum dibalik dukanya lantaran kesempitan hidup.

Sabda nabi Muhammad s.a.w: Tidak beriman seseorang itu selagi mana dia tidak mengasihi saudaranya sepertimana dia mengasihi dirinya sendiri.

Sabda nabi lagi: Sesiapa yg melepaskan satu kesusahan seorang mu'min, pasti Allah melepaskan darinya satu kesusahan pada hari kiamat..Barang siapa yg menjadikan mudah urusan org lain, pasti Allah akan memudahkannya di dunia dan akhirat.

Diharapkan dgn wujudnya unit ini sedikit sebanyak dpt meringankan beban ahli2 BAKSIS yg kurang berkemampuan..Semoga dengan sedikit sumbangan yg kita hulurkan kpd yg memerlukan,Allah jadikan semua urusan dan pelajaran kita menjadi mudah, biiznillah..


::  Menyubur Nurani,,Menebar Peduli  ::

You Might Also Like

0 comments

Entri Populer

About me

Like us on Facebook